top of page

REKLAMASJONER

Vi ser på dine synspunkter og eventuelle klager/tilbakemeldinger som verdifull informasjon som brukes til å utvikle og forbedre våre tjenester. Hos Kristins arbeider vi hardt for å gjøre våre kunder fornøyde og søker hele tiden å redusere risikoen for feil.

 

Hvis du har synspunkter eller er misfornøyd med noen av tjenestene til Kristins, så kan du i første omgang kontakte oss på info@kristins.no.

TILPASNING

Tilpasning av brudekjolen er ikke en del av Kristins tjenester. Vårt oppdrag er ferdig ved uthenting av brudekjolen.

 

Etter uthenting av brudekjolen, står du fritt til å velge hvilken skredder du vil bruke. Det er alltid risiko for at en skredder kan gjøre feil på kjolen. Forsikre deg at skredder vet hva han/hun holder på med og har erfaring med brudekjoler. Bruker du en skredder som er samarbeidspartner med Kristins, så har vi tett dialog med skredder som en del av vår kundeoppfølging. Dette er skreddere som jobber nesten utelukkende med brudekjoler. Vår anbefaling er at du benytter en skredder vi har god kjennskap til.

Dersom du opplever feil under tilpasningen, må du ta kontakt med din skredder.

FORMELLE KLAGER OG REKLAMASJONER

Dersom du fortsatt føler deg misfornøyd etter å ha vært i kontakt med oss, og mener at du har et krav om reklamasjon, må du fremsette en skriftlig klage. Du bør angi tidspunkt og hendelsesforløp så utfyllende du kan. Legg gjerne ved dokumentasjon. Du sender en klage til info@kristins.no merket «klage» i emnefeltet.

bottom of page