REKLAMASJONER
​
Vi ser på dine synspunkter og eventuelle klager/tilbakemeldinger som verdifull informasjon som brukes til å utvikle og forbedre våre tjenester. Hos Kristins arbeider vi hardt for å gjøre våre kunder fornøyde og søker hele tiden å redusere risikoen for feil.
Hvis du har synspunkter eller er misfornøyd med noen av tjenestene til Kristins, så kan du i første omgang kontakte oss på info@kristins.no.
​
​
TILPASNING
​
Etter uthenting av brudekjolen, står du fritt til å velge hvilken skredder du vil bruke. Det er alltid risiko for at en skredder kan gjøre feil på kjolen. Forsikre deg at skredder vet hva han/hun holder på med og har erfaring med brudekjoler. Vår anbefaling er at du benytter en skredder hos oss, som vi har god kjennskap til.
​​
Dersom du opplever feil under tilpasningen, må du ta kontakt med din skredder.
​
​
FORMELLE KLAGER OG REKLAMASJONER
Dersom du fortsatt føler deg misfornøyd etter å ha vært i kontakt med oss, og mener at du har et krav om reklamasjon, må du fremsette en skriftlig klage. Du bør angi tidspunkt og hendelsesforløp så utfyllende du kan. Legg gjerne ved dokumentasjon. Du sender en klage til info@kristins.no merket «klage» i emnefeltet.
​